Site icon Elemlámpa blog

Olight S2R Baton II – Prémium EDC elemlámpa

Olight S2R Baton II elemlámpa teszt tartalom:

Bevezető
A márkanévről
Gyártói specifikáció
Doboz tartalma
Felépítés
Mérete
Üzembe helyezés, kezelés
Beépített töltés
Tartozék akkumulátor
Mérések
Fénye
Konklúzió

Bevezető:

Egy érdeklődésnek induló látogatást tettem a Leitz Hungária Kft. Olight mintaboltjába, aminek az lett a vége, hogy nem távoztam üres kézzel. Célirányosan mentem megnézni az új taktikai csúcs lámpájukat, a Warrior X-et, mert nem hagyott nyugodni az újdonságnak számító rezgő merülés visszajelzés. Beszélgettünk, megtapiztam jó sok lámpát, és végül arra jutottam, hogy ha már prémium lámpát veszek akkor olyat szeretnék, ami a mindennapokban is hasznos, fogom is használni. A kiválasztott az OLIGHT S2R Baton II modell lett, ami mindenben megfelel egy EDC elemlámpa kívánalmainak. A TIR lencse kialakítása miatt rettentő rövid, az elődmodellhez képest is csökkent a hossza, van beépített töltés, Luminus SST40 LED-et használnak, ami szintén nem gyakori.

Ezeken felül az új dizájn is tetszetős. Nagyon erős kategóriában versenyez a vevőkért ez a modell, hiszen olyan elemlámpákat találunk hasonló méretben, mint a Convoy S2+, Astrolux S1, Eagle Eye X2R, amik nem csak minőségükkel, hanem visszafogott árazásukkal is csalogatják a vevőket. Sokan elképzelni sem tudják, hogy a magasabb árért cserébe mit nyújthat egy prémium termék. Megpróbálom ezt is szavakba önteni és leírni. Az Olight S2R Baton II már a prémium kategóriában is felülre pozicionált termék, és nem is véletlenül, ennyit elöljáróban elárulok.

A márkanévről pár szó:

Nem kell időgépet építeni, ha az Olight történelmére vagyunk kíváncsiak. 2006-ban hozták létre az elemlámpa iparban már tapasztalattal rendelkező vállalkozók -többek közt a Foursevens tulajdonosa is az igazgatótanács tagja- akik magas minőségi szintet képviselő, tartós, prémium elemlámpák gyártásában látták a jövőt. Az OLIGHT márkanevet 2007-ben regisztrálták, innen indul a hivatalos története. Elsőként a bűnüldözés és kormányzati szervek igényeinek megfelelő modelleket készítettek, amik tökéletesen megalapozták a cég hírnevét, így már tudtak nyitni a polgári piac irányába is. Az első modell a T20-as volt, őt egy évvel később több másik típussal együtt például az M20 követte, aminek a finomított, frissített változata M20S-X Javelot néven mai napig megvásárolható. 2009-ben már költöznie kellett a gyárnak, ugyanis a telephelyüket kinőtték. A töretlen kereslet, illetve a taktikai lámpák piacán betöltött stabil pozíciója alapozta meg az újabb költözés igényét, amire 2012-ben került sor, ekkor dobták piacra első fejlámpájukat, a H15-ös modellt.

2013-ban létrehozták az OLIGHT & LIGHTS jótékonysági alapot, amivel főleg a regionálisan földrengés által sújtott térségek lakóinak segítenek az újrakezdésben.  2014-re már 70 országban volt jelen az Olight hivatalos márkakereskedéssel, sikerült elérnie, hogy a globális piac egyik jelentős szereplőjévé váljon. 2016-ban már 83 országban rendelkezett prémium viszonteladókkal, és olyannyira megnőtt a változatlanul kiemelkedő minőségű termékeik iránti igény, hogy 2017-ben a 10. évforduló évében ismét költöznie kellett egy közel dupla méretű telephelyre, hogy a gyártási kapacitást a piaci igényhez tudják igazítani. A gyártó 5 év garanciát vállal minden elemlámpájára, ami kivételesen korrekt szervizprogrammal is támogat. Nincsenek alkatrészek, nincsenek központi szervizek világszerte, de ezt már a Leitz-Hungária Kft., a hivatalos magyarországi importőr képviselője meséli beszélgetésünk során. Aki hibás lámpával lép be a márkabolt ajtaján, az szinte biztos, hogy működő lámpával távozik. Ez már elég prémium bánásmód, és ez is a vételár részét képzi!

OLIGHT T20, az első forgalomba került elemlámpájuk

Gyártói specifikáció:

Gyártó: Olight
Modell: S2R Baton II
Emitter típusa: Luminus SST40
Maximális fényáram: 1150 lm
Maximális fényerő: 4600 cd
Lencse: TIR
Kapcsoló típusa: elektronikus
Áramforrás: 18650 lítium-ion akkumulátor (tartozék)
Módok: 6 (holdfény, alacsony, közepes, magas, turbó, stroboszkóp)
Bevonat: Type III
Vízállóság: IPX8
Ejtésállóság: 1,5 m
Tömege: 98 g áramforrás nélkül

Doboz tartalma:

Egészen korrekt csomagot kapunk az Olight S2R Baton 2 elemlámpa mellé. A selyem fényű, színesen nyomtatott dobozon szembetűnő, hogy az elemlámpa fotója fényes felületre lett nyomtatva, így vonzza a tekintetet. A doboz hátsó felén a tulajdonságairól olvashatunk, az oldalán pedig hirdetik az 5 éves jótállást. Kibontva a csomagolást felfelé tudjuk kihúzni a műanyag panelt, ami tartja az elemlámpát szépen középen. Hátsó felén figyelemfelkeltő sárga lap jelzi, hogy ki kell venni az akku érintkezője alól a szigetelő lapot, valamint tájékoztat, hogy a csomagban miket találunk még pluszban. Az USB csatlakozású speciális mágneses töltőfejjel ellátott kábelen kívül kapunk egy jó minőségű csuklópántot.

A lámpa tárolására egy kis barna szütyőt csomagol a gyártó OLIGHT hímzéssel. Igazán látványos, bár szerintem sok hasznát nem fogjuk venni. Az egyik legnagyobb meglepetés, hogy a gyári csomagban lévő kezelési utasítás tartalmaz magyar nyelvű leírást is! Ilyennel sem fogunk gyakran találkozni. De mindez semmi ahhoz képest, amit még rejteget a doboz! Nem ismerem az Olight termékeit, nem tudom ez mennyire gyakori dolog náluk de egy valamit tudok. Ez egy EDC lámpa, tehát “divat termék” is egyben. Ha nem illik a ruházatodhoz a gyárilag rápattintott kék klipsz, akkor cserélheted a csomagban található fekete klipszre! Ez aztán a figyelmesség! Nem utolsó sorban mint tartalék klipsz sem hétköznapi plusz, úgyhogy hatalmas piros pont jár érte!

Felépítés:

Kettő fő részre bontható az Olight S2R Baton II elemlámpa:

Fej:

A fej megbonthatatlan, ragasztva van és talán így a legjobb, mert sem a víz vagy por, sem avatatlan kezek nem juthatnak az elektronikához. A fej első részén a rozsdamentes acél bezel gyűrűt találjuk, ami kék színű, titán karbonitrid PVD bevonatot kapott. Felső kategória, beleférnek ilyen extrák is. A szokásostól eltérő kialakítású homorú TIR lencsét ez szorítja a helyére. Alatta gumi tömítőgyűrűt találhatunk, ami útját állja a bejutó víznek és pornak. A gyártó a megszokott Cree LED helyett a nem túl elterjedt Luminus SST40 LED-et használja, ami hideg színhőmérsékletű (6500-7500K) és réz MCPCB lapra lett forrasztva. Fénye mindenféle lilás színezettől mentes, viszont elég alacsony, mindössze CRI 70-es értékkel rendelkezik. De ez sem tagadják meg, a bezel gyűrűre ezt az információt is ráírták.

A fej oldalsó részén sima hengeres kialakítású, ami egy körbefutó barázdában végződik, majd egy újabb gyűrű következik, amiből kiemelkedik a kapcsolónak kialakított sziget. Ezt sötétben is könnyen megtaláljuk. Az elektronikus kapcsoló gumi borítása nem tapadós, hanem csúszósabb gumi, ezáltal nem akad bele a ruházatunkba. A nyomáspont jól érezhető és viszonylag mélyen kell benyomni, kicsi az esély a véletlen bekapcsolásra. Mióta megvettem a zsebemben lakik, és azóta egyszer sem volt erre példa. A gumi nyomógombot a bezelnél már megismert titán karbonitrid PVD bevonattal ellátott acélgyűrű szorítja a helyére, ezzel emelve a vizuális élményt. A kapcsolóval szemben lett elhelyezve a kétirányú klipsz, aminek a fejen körbefutó gyűrűben kimarták a helyét, ezáltal nem tud elmozdulni tervezett pozíciójából.

A fejen tovább haladva egy újabb barázda választja el a harmadik, egyben utolsó gyűrűt. Ezen egyik oldalon a gyártó jelölését, míg vele szemben lévő oldalon a típusjelölést olvashatjuk. A fej belső felében aranyozott rugót láthatunk, ez az akku negatív pólusával érintkezik, tehát az akkut a szokásostól eltérően “fejjel lefelé” kell betenni. A drivert fekete műanyag betét rejti el a felhasználók elől. Ezt nem feszegettem ki a helyéről, vigyázok a garanciára.

Test:

A test belső felében zéger gyűrűvel rögzítették a töltőelektronikát tartalmazó PCB lapot. Aranyozott rugóval csatlakozik az akkumulátor külső peremére vezetett negatív, középen szintén aranyozott rugóval a pozitív pólushoz. A töltés ennek megfelelően csak az Olight speciálisan kialakított 18650 méretű akkumulátorával működik, de a lámpa használható button top 18650 akkumulátorokkal is, csak tölteni nem tudja azokat. A test fej felé lévő végén történik az áram átvezetése, ezért a HAIII kemény eloxálás itt lett eltávolítva a cső végéről. A fejbe finoman járó, magas menetemelkedésű és trapéz profilú menettel csatlakozik, ami gyárilag be lett kenve szilikonzsírral. A menet tövében egy gumi tömítő gyűrű felel a vízállóságért. A test csonka piramis textúrázást kapott, ami egyedi kinézetet és biztos fogást biztosít, rendkívül tetszik ez az egyedi külső. A test végén egy gyűrűben kiszélesedik az anyag ami sima felületű,oldalában igényesen kialakított furattal oldották meg a csuklópánt rögzítését. A benne lévő lyuk viszonylag szűk, sajnos.

A test talpa különleges kialakítású, mivel a mágneses töltőfej ide csatlakozik, itt történik az áram átvezetése. Mivel nincsenek gumidugók, nem kell széttekergetni a töltéshez, ezért a vízállósága közel tökéletes. A talpon körbefutó alumínium színű körgyűrűn, valamint a középen lévő réz korongon keresztül történik a töltőáram bevezetése. Régen akadtak ezzel a részével problémák, konkrétan nem volt leválasztva az akkumulátor a külvilágtól. Ezt egy nagyon egyszerű acélgyapot teszttel több videón is megmutatták a vásárlók. Készítettem egy gyors tesztet én is az S2R Baton II modellről, hogy érinti-e a probléma, vagy már javították. Az eredményt az alábbi videóban láthatjátok (némi extrával a végén):

Mérete:

Pár ismertebb lámpával összehasonlítva fotóztam le az Olight S2R Baton II modellt:

A védelem nélküli, de button top végű Samsung 30Q 18650 akkut követi a képen az Olight S2R Baton 2 tartozék akkumulátora, ami meglepő módon éppen csak hosszabb, mint a védelem nélküli Samsung. A nemrég bemutatott 14500 akkut (AA elem méret) használó Wuben E05 nem sokkal kisebb, mint cikkem főszereplője, az Olight S2R Baton II modell. Sokunk kedvence, a Convoy S2+ láthatóan testesebb, a sor végére még a Convoy M1-est betettem, de ő már sokkal nagyobb mint a tesztalany.

Üzembe helyezés, kezelés:

A kezelése egy darab elektronikus kapcsolóval lehetséges, amit a fej oldalán helyeztek el. Már itt visszaköszön a magasabb kategóriára jellemző figyelmesség, ugyanis a nyomógomb ugyan gumiból készül, de mégis figyeltek rá, hogy ne tapadós gumi legyen, hanem inkább műanyagos, csúszósabb tapintású, így nem akad bele a ruhánkba. Ha jobban megnézzük a gomb borítást láthatjuk, hogy nincs tökéletesen középen a gombon lévő átlátható rész. Ennyi pénzért ilyen baklövést követne el a gyártó? Persze, hogy nem! A gombot ha a lámpát kézben tartjuk és bekapcsoljuk, akkor nem szemből látjuk, hanem a lámpatest vége felől, ilyenkor kerül a töltöttséget visszajelző pötty optikailag középre. Apróság, de erre is figyeltek!

A gombon egyet röviden kattintva bekapcsol a lámpa a módmemóriában lévő fokozatban. Újabb rövid kattintásra kikapcsol. Az alap három fokozat, az alacsony, a közepes és a magas fokozat közt a gomb lenyomásával és nyomva tartásával tudunk körbe-körbe lépkedni. A holdfény mód rejtett, de elmenti módmemóriába is az Olight S2R Baton II modell. A holdfény elérése kikapcsolt lámpánál lehetséges a gomb hosszú, kb. 1 másodperces lenyomásával. Ha egy rövid kattintással kikapcsoljuk akkor menti a memóriába, és egy rövid kattintással előhívható újra. Ha ilyenkor váltunk módot akkor viszont a sorból a holdfény kikerül, és csak az alap 3 fokozat közt fog lépkedni a lámpa. A turbó fokozatot ki és bekapcsolt lámpánál is elérhetjük a gombon kettőt kattintva. A turbó mód időkorláttal rendelkezik, szerencsére valós hővédelem nincs, tehát bármikor elérhetjük a maximális fényáramot. Ez van akinek hátrány, de én kifejezetten előnyként tartom számon, hogy nem szorít korlátok közé.

Speciális módok

A fix frekvenciájú stroboszkóp szerencsére jól el van rejtve, kicsi az esélye, hogy véletlenül bekapcsolnánk. Elérni a gomb háromszori gyors megnyomásával lehetséges. Módmemóriába a turbó módhoz hasonlóan nem lehet elmenteni. Használat közben a gombot hosszan lenyomva visszalép a memóriában lévő világítási fokozatba.

Az utolsó speciális funkció a gomb lezárása, amihez kikapcsolt lámpánál kell a gombot lenyomni hosszan, és nyomva tartani kb. 3 másodpercre. Ekkor bekapcsol a holdfény mód, majd kikapcsol és a gombot le is zárja. Oldani a gomb hosszú, kb. 2 másodperces lenyomásával lehetséges.

Vicceltem, nem a zárás volt az utolsó speciális funkció 🙂 . Az Olight S2R Baton 2 rendelkezik időzített kikapcsolással, ráadásul kettő intervallum közül is tudunk választani. A rövid időzítő 3 perc, míg a hosszú 9 perc után fogja kikapcsolni a lámpát, bármely fokozatban is legyen (akár stroboszkóp módban is). Aktiválásához a használandó fokozatba kell kapcsolni a lámpát, majd a gombon kettőt kell kattintani, és a második kattintásnál nyomva kell tartani. Ekkor ha egyet villant a fénye, akkor a rövid, 3 perces időzítőt aktiváltuk. Ha szeretnénk a hosszút beállítani, akkor meg kell ismételni a dupla kattintás-nyomva tartás kombinációt, és ha veszi a parancsot az elemlámpa akkor kettőt fog villanni a fénye. A gombot ekkor felengedhetjük, az időzítő elindult, ha letelt a beállított időkorlát, akkor pedig automatikusan ki fog kapcsolni a lámpa.

Töltöttség visszajelzés:

A lámpa használat közben folyamatosan visszajelzi az akku töltöttségi szintjét a nyomógomb alatti kis LED segítségével. Három színnel jelzi az akku aktuális állapotát: 100-70% között zölden, 70-15% közt narancs színben, 15% töltöttség alatt pedig pirosan világít. Holdfény módban a töltöttség visszajelző fényt energiatakarékossági okokból nem kapcsolja be.

Beépített töltés:

Az Olight S2R Baton II elemlámpába töltőelektronikát is épített a gyártó. A töltés a praktikus mágneses tartozék töltőfejjel kivitelezhető a lámpa szétszedése, megbontása nélkül. Mindössze a lámpa talpához kell közelíteni a töltőfejet, ami azonnal a helyére is ugrik mindenféle igazgatás nélkül. A töltőfej másik végén egy szabványos USB csatlakozót találunk, amit bedughatunk számítógépbe, hálózati adapterbe, autós szivargyújtó adapterbe, vagy akár powerbankba is. A visszajelzés egyszerű és egyértelmű. A töltőfej közepén lévő picike LED ha pirosan világít akkor tart a töltés folyamata, mikor átvált zöldre akkor pedig feltöltött, befejezte a töltési folyamatot, lekapcsolja az áramforrásról a lámpát az elektronika.

Ezzel egy nagy bajom van, mégpedig az, hogy számomra egyértelmű lett volna az, hogy leteszem az asztalra a töltőfejet és arra állítom gyertyaként a lámpám. Ez megoldható probléma nélkül, de ilyenkor nem látszódik a visszajelző LED fénye, nem tudjuk, hogy végzett-e a töltéssel. Sokkal célszerűbb lett volna ezt úgy megoldani, hogy a fényjelzés a töltőfej oldalán jelezné a töltés állapotát, mert akkor gyertyaként állítva, valamint fejjel lefelé lehelyezve (ami a javasolt töltési pozíció) is jól látható visszajelzést kapnánk. Fontos tudni, hogy a töltés csak a speciálisan kialakított Olight gyári akkumulátorokkal működik, aminek a pozitív pólus felé a negatív pólus érintkezője is kivezetéssel rendelkezik. Szerencsére egy ilyen akkumulátor tartozéka a lámpánknak. Üzemel sima 18650 akkumulátorral is, de tölteni csak a speciális kivezetésűeket tudja!

A töltés során a felvett áramerősség méréseim alapján nem haladta meg a 800 mA értéket. Az elektronika a töltési folyamat végén teljesen lekapcsolta a tápellátásról a lámpát, az akkumulátorban minimális pihenő után 4,20 V feszültséget mértem, tehát tökéletesen pontosan működik, nem tölti túl az akkumulátort.

Tartozék akkumulátor:

Az Olight S2R Baton 2 elemlámpához tartozékként adott ORB-186C32 típusú, 3200mAh kapacitású akkumulátort is tesztelésnek vetettem alá. Nem tartottam attól, hogy a kapacitása eltérne a megadott értéktől, ez már nem az a kategória, ahol ilyet megengedhet a gyártó. A belső ellenállása 70 mΩ, a mért kapacitása pedig 3156 mAh értéket mutatott, igaz ez volt benne a második ciklus, valószínűleg ez még nőni fog a következő 2-3 töltési ciklus során. Az akku teljes hossza 69 mm, átmérője 18,5 mm, tömege pedig 47,1 g. Rendelkezik túltöltés és túlmerítés védelemmel is.

Mérések:

Méretei:
– hossza: 99,6 mm
– fej legnagyobb átmérője: 24,7 mm
– legnagyobb átmérője klipsznél: 32 mm

Tömege akkumulátor nélkül: 48 g
Tömege tartozék akkumulátorral: 94,9 g

Hőtermelése:

A szokásos 15 perces tesztet hajtottam végre az Olight S2R Baton II elemlámpával is. Íme az eredmény:

A lámpát bekapcsoltam magas fokozatban, azonnal dupla kattintással a turbó fokozatot aktiváltam, majd letettem a zárókupakra állítva, így mértem a fej legmelegebb pontjának hőmérsékletét. A turbó fokozat 2 perces időzítése jól látszik a grafikonból is. A legmagasabb elért hőfok 48,6°C volt, ami bőven a biztonságos értéken belül van. Eztán már csak hűlt a lámpa, majd a 400 lumen fényáramot ígérő magas fokozatban 39°C hőmérsékleten stabilizálódott a hőmérséklete.

Áramfelvétel:
Mivel a zárókupak nem letekerhető, ezért nem fértem hozzá, hogy ezt megmérjem.

Futásidő:

Turbó módban indítottam az Olight S2R lámpát, hogy megnézzem a gyárilag ígért futásidő megegyezik-e a valósággal. Az adattábla szerint: 2 perc turbó, majd visszalépés után 230 perc az elérhető üzemidő.

A turbó fokozatot tartja az első 2 percben, 3%-ot csökken csak a fényáram ezalatt, majd 1 perc alatt lép vissza szinte észrevétlenül a 400 lument ígérő magas fokozatba. Ezt konstans tartja is egészen további 227 percen keresztül, mikor újabb visszalépés következik az eredeti teljesítmény 10%-ra. Ezt tartja újabb 15 percig, majd visszalép holdfény módba, amivel rettentően sokáig világít még a lámpa. Az indítást követő 891 percben (majdnem 15 óra) kapcsolt ki. Az akkumulátorban ekkor 2,56V-os feszültségen állt. Ez még épp a 2,5 V-os kritikus feszültség felett található, de ennyire én nem javaslom lemeríteni a lámpát, a gyártó helyében 2,70 V feszültség körül húztam volna meg a határt. Ha holdfény módra visszalép akkor fel kell rá tapasztani a töltőfejet és adni kell neki áramot, így kímélhetjük a tartozék akkumulátort.

Fénye:

A megszokott helyen fotóztam le a fényét, 100 méteres távolságra lévő célra világítottam vele.

Első képen a JetBeam JET II Pro EDC lámpámnak a fénye látható a legerősebb, turbó fokozatban. Őt követi az elemlámpa tesztben szereplő lámpa, az Olight S2R Baton 2 magas fokozatban fotózott fénye. Nem igazán éreztem, hogy gyengébb lenne. Harmadik képen sokak kedvence, a Convoy S2+ 6×7135 driveres változatának fénye látható. Utolsó képen az S2R Baton II fénye látható turbó fokozatban. Nem visz távolabbra, legalábbis nem látszik, hogy nagyobb távot világítana be. Láthatóan magasabb a megvilágítás ereje, és érdemes megnézni, hogy mennyivel nagyobb szögben sugározza a fényét. Már-már a cipőm orrát is megvilágítja használat közben, ami kivételesen kellemessé teszi a használatát. A hotspot széles, de határozott, ami a mindennapokban is nagyon jól használhatóvá teszi. PWM villogás természetesen egyik fokozatban sem tapasztalható, egyedül a valóban hideg színárnyalat az, ami többeket zavarhat. Nincsenek bántó, lilás árnyalatok a fényében, de tényleg hideg fényű, ezt tudomásul kell venni!

Konklúzió:

Mivel Olight elemlámpákban nem vagyok túlságosan otthon, ezért számomra is fontos volt ez a teszt, hogy végül milyen véleményem alakul ki róluk. Ehhez egy EDC elemlámpát választottam a palettáról, mivel általában ez az a méret aminek a leginkább hasznát tudjuk venni a mindennapokban. Nagyon sok vetélytárs között indul az Olight S2R Baton II elemlámpa, hogy vevőket hódítson. A gyártó és az árazása is a legfelső kategóriába sorolja a terméket, amivel földi halandó találkozhat, ezért én is kicsit kritikusabb szemmel vizsgáltam. Tény, hogy drága -a mi fizetésünkhöz mérten-, ezzel nem lehet vitatkozni, de egy prémium terméknél mindennek ára van, és nem csak a márkanevet kell kifizetnünk. Kibontottam, aktiváltam, bekapcsoltam, és csak kapcsolgattam, nyomogattam, és tetszett amit láttam. A fokozatok elosztásában nem találtam hibát. A holdfény mód azonnali elérésű, és kellemesen gyenge, a turbó mód szintén bármikor elérhető.

A turbó fokozat időkorlátos, bármikor újra aktiválható!

A mindennapi használat során ennek nincs hátulütője, mivel jól van időzítve,és olyan finoman és lassan lép vissza, hogy a szemünk tökéletesen adaptálódik a kevesebb fényhez, ezért észre sem vesszük, hogy csökkent a fényáram. A kezelés egyértelmű, könnyen tanulható. A töltés tökéletesen működik, felhasználó barát, és akkut is kapunk a csomagban. A kidolgozása csodás, egyetlen részletbe sem nagyon lehet belekötni. Aki nem vásárolt még elemlámpát, és egyből egy “csalódás mentes” prémium termékkel szeretné kezdeni a pályafutását, annak jó választás egy ilyen elemlámpa, részemről ajánlott ez a modell. Ha a 18650 akkuhoz képest csekély méretét mégis nagynak találnánk akkor a kis testvére, az Olight S1R Baton 2 változatot is megvásárolhatjuk, ami 16340 akkuval üzemel, és jóval rövidebb a tesztelt S2R Baton 2 elemlámpánál. A kisebb lámpa Cree XM-L2 LED-et használ, amiből valamivel szerényebb teljesítmény mellett méretét meghazudtoló fényt présel ki, és a nagy testvér szolgáltatásairól, valamint kidolgozottságáról sem kell lemondanunk.

Az importőr meglepően kedves és ügyfél centrikus, ezért is tudtam vele megegyezni egy elég szép kedvezményben, amit az S1R II vagy az S2R II elemlámpa vásárlásakor tudtok érvényesíteni. Nem csak 10% kedvezményt adnak a vételárból, hanem csomagpontra a szállítás költéségét is átvállalják, így könnyítve a vidéki vásárlók terheit, ami szerintem nagyon szép gesztus.

Megvásárolható 5 év jótállással:
OLIGHT S1R Baton II – törpe változat 16340 akkuval
OLIGHT S2R Baton II – a tesztben szereplő változat
Kupon: PDPHSJA7 illetve létezik általános kupon is a webshophoz 🙂

Exit mobile version